Post new topic   Reply to topic    Magister dixit Forum Index -> Ansök om att joina guilden
View previous topic :: View next topic  
Zaggagaz
Member



Joined: 10 Dec 2015
Posts: 5

Send private message
Reply with quote

re: Joina med min main

0

Personlig information
Förnamn Dick
Ålder:58
Ort Åsa  (Halland)

Information om din karaktär
Namn:Ztenad
Ras:Orc
Klass:Hunter
Specs:MM
Main:http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Ztenad/advanced
Alts (länk till eventuella alts du tycker vi bör känna till):
Logs (länk till eventuella logs du har):

Anledning till att du vill joina gillet Denna gubben vill jag vara med och raida sen
Raida, pvpa eller bara vara social medlem och ha lite skoj?

Tidigare erfarenheter
Nuvarande gille (om du är med i något):
Tidigare gillen:
Hur länge har du spelat wow: Sedan det släpptes
Har du en stabil dator och internetuppkoppling?Hyffsat
Raiderfarenheter Jepp på den gamla goda tiden så vart det rätt mycket

Övrigt
Varför vill du joina just vårt gille?
Hur fick du kännedom om gillet?
Känner du någon i gillet?
Något övrigt vi bör känna till om dig, din char eller ditt wowande

 

 

Hirindar
Guild Master

user avatar

Joined: 26 Aug 2013
Posts: 175

Send private message
Reply with quote

re: Joina med min main

0

Vi har nu gått i genom en lång period med många trials och vårt mythicteam är fullt. Dock ska nämnas att vi filar lite på att köra ett "Team 2" alternativt köra HFC HC nån dag under veckan för members/trials. I annat fall måste jag nog säga nej som det ser ut nu.



_________________

Mvh Hirindar, GM
Zaggagaz
Member



Joined: 10 Dec 2015
Posts: 5

Send private message
Reply with quote

re: Joina med min main

0

Ett Team 2 skulle vara kanon....Det kan aldrig vara fel att ha ett backup-team

Zaggagaz
Member



Joined: 10 Dec 2015
Posts: 5

Send private message
Reply with quote

re: Gå in som trial

0

Jag vill gärna pröva in som trial för att senare hamna i ett raidteam.

Handkräm
Officer

user avatar

Joined: 16 Oct 2008
Posts: 275

Send private message
Reply with quote

re: Joina med min main

0

Hej Zagazaz,

Nu är jag visserligen inte officerare, men var det fram till vi körde igång med Mythic, mao jag var med och plockade fram raidteamet vi idag kör med.

Vi har lite kriterier för raidteamet, man ska kunna sin klass, man ska kunna påvisa att man presterar bra, vi har inte "råd" att ta in någon på försök då vi bara har 20 slottar, mao blir det som det blev nu i förra veckan där flera var borta pga av alla hjärtans dag osv.. så kan man inte fylla på med folk hursomhelst då de helt enkelt inte går att ta in någon som dels inte kanske har rätt ilvl (kommer upp i rätt siffror) men framförallt heller inte kan mythic taktikerna, då är det bättre att stå över och hoppa en vecka, vilket är precis vad vi gjort.

Med det sagt,

Enda loggen jag hittade på dig är denna https://www.warcraftlogs.com/rankings/character/9146507/latest#boss=0

Den är från Juli i år, så ganska länge sedan. Rankerna är grå, och då dessa bryr sig om ilvl i rakningen så påvisar det att iaf i juli i år så hade du inte uppfyllt kvoten.

Jag har även personligen lite funderingar på hur du skulle stå dig i Mythic, du visste inte vad Jeeves var för något och du frågade spontant andra hunters om vilken rotation m.m som gällde. Du är även ganska högljudd på mumble och när vi kör mythic så är det total fokus som gäller. Du sa till mig att du låg på 250k burst, vilket är mycket troligt om legat på 735+ ilvl, men du låg på runt ~120-160k burst, du är ju en hunter, men det är den stadiga dps:en som är viktigt och jag har kört några mythic dungeons med dig och du ligger på en stadig dps på ~50k, vi andra i mythic teamet har runt ~80-100k jämförelsevis.

Med all respekt för att du är en gammal raider, jag är helt övertygad om att du förmodligen spelat på en högre nivå tidigare men loggarna, det jag sett personligen och frågorna du har ställt hade gjort så att jag inte hade lyft upp dig i raidteamet ens på trial, då vi helt enkelt inte har råd i tid att testa någon. Spelet är annorlunda nu mot tidigare.

Kan du motbevisa mig / oss, genom att skicka oss loggar som säger annat, där man kan se att du gör den DPS som ilvl påvisar, samt att du inte dör/gör fel på bossarna (allt detta finns i warcraftlogs) skulle bevisa för oss att du är en bra spelare så tror jag absolut du har en chans att komma med i raidteamet.

Mitt råd är därför, gå med i en pug, se till att logga puggen och visa oss sen loggen.

Mycket kritik i denna post, men jag är en transparent person. Jag säger det jag tycker och jag hoppas du tar kritiken vuxet och inte blir arg för detta. Posten är ganska magstark, det inser jag, men jag tror eftersom du är av det äldre gardet att du kan kritiken likväl, jag hade inte skrivit på samma sätt om det varit någon yngre.

 

// Krämen



_________________
Raiding since November 23, 2004
Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Magister dixit Forum Index -> Ansök om att joina guilden All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum