Post new topic   Reply to topic    Magister dixit Forum Index -> Ansök om att joina guilden
View previous topic :: View next topic  
Tompa-boy



Joined: 18 May 2015
Posts:

Send private message
Reply with quote

re: Ansökan

0

Personlig information
Förnamn (frivilligt): Tommy
Ålder: 42
Ort (frivilligt): Stockholm

Information om din karaktär
Namn: Trixius
Ras: Undead
Klass: Rogue
Specs: Assassination
Main (länka till din char på battle.net):

http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Trixius/simple
Alts (länk till eventuella alts du tycker vi bör känna till):
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Gossius/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Festius/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Tommius/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Fjollius/simple
Logs (länk till eventuella logs du har):
Har inga eftersom jag aldrig raidat högre än normal.
Anledning till att du vill joina gillet
Jag söker ett nytt hem för att trivas i och bli raidklar inför nästa expansion. Jag har som mål att raida HC men i en social/trevlig guild. Enligt er beskrivning så är ni det.
Raida, pvpa eller bara vara social medlem och ha lite skoj?
Jag har en son på 14 månader som ska börja på dagis i slutet på månaden. Då kommer jag eventuellt kunna börja raida altraids. Raida på högre nivå blir aktuellt inför kommande expansion men fram tills dess vill jag ha skoj i mängder

Tidigare erfarenheter
Började raida mer på allvar i slutet på MOP i det guild jag har mina flesta karaktärer (läs under nästa rubrik). Körde tank med min DK i WoD HM sen fick vi barn och då slutade jag.
Nuvarande gille (om du är med i något):
Det guild jag varit med i längst och har mina flesta spelare heter: The Swedish Legion.
Där har jag varit medlem i ca 2 år. Trivs bra eftersom alla är så trevliga. Hälsar i chatten, vi pratar på Team Speak så guildet känns levande. Dock så progressar de i normal och tycker personligen att jag levererar bättre och skulle trivas bättre på en högre nivå.
Tidigare gillen:
Har allts utspridda i ett antal olika guilder för jag söker ett nytt hem. Har inte större tid och raida så jag levlar nya gubbar för att jag tycker det är kul.
Hur länge har du spelat wow:
Började spela när TBC var två månader gammalt, med några kortare uppehåll.
Har du en stabil dator och internetuppkoppling?
Ja det har jag, datorn är ca 3 år gammal som det är bra kräm i. Har 27" skärm och 100/100 Mbs.
Raiderfarenheter (endast om du är intresserad av en plats som raider):
Inga erfarenheter på den nivå som ni söker. Skulle dock ett medlemskap bli aktuellt för mig hos er som social så vill jag givetvis med tiden visa vad jag går för. Blir ni nöjda så får jag väl en plats i raidgruppen och blir ni inte nöjda så får jag haka på vid t ex altraids eller liknande där kraven är lägre.

Övrigt
Varför vill du joina just vårt gille?
Jag trivs i en guild där folk är trevliga och man känner sig välkommen. Skulle jag trivas hos er så har ni värvat en person som är väldigt trevlig och ödmjuk. Jag ger 100% i ett guild som jag trivs i där både den sociala delen och raidandet är på din nivå jag söker.
Hur fick du kännedom om gillet?
Jag började leta under wowprogress.com och gick in på varje guildsida, har läst mig fram helt enkelt.
Känner du någon i gillet?
Nej tyvärr.
Något övrigt vi bör känna till om dig, din char eller ditt wowande
Kortfattat söker jag en guild där jag känner mig hemma så jag kan börja flytta över mina gubbar eller alternativt boosta nya (ding lvl 90). Jag vill hitta ett nytt hem inför nästa expansion då jag kommer vilja raida mer på allvar (99% närvaro).
Därför vill jag vara ärlig med att jag har ansökt om social medlemskap i tre olika guilder som jag fattat tycke för. Då får jag chansen och levla en ny gubbe eller köra altraids/old content eller liknande med min rogue. På så vis kommer jag under en tid att välja den guild jag trivs bäst i som kommer bli mitt nya hem. Lyckligtvis är ni en av dessa guilder och därför skulle jag vilja få chansen och lära känna er och ni får lära känna mig. Jag letar alltså inte efter ett guild som är dött de dagar det inte raidas. Guildet ska kännas levande och trevligt. Det bör finnas utrymme för skoj och en layback anda då det inte raidas. Vad tråkigt spelet skulle bli om det var blodigt allvar hela tiden. Ni verkar inte vara sådana.


Jag var i kontakt med Fizzypop som var upptagen med raid igår så jag kommer kontakta honom igen så fort vi båda är online. Därför passar jag på och skriver några rader om mig här så kan vi ta resten över chatten om ni är intresserade.

Önskar er en trevlig dag,

Tommy

Hirindar
Guild Master

user avatar

Joined: 26 Aug 2013
Posts: 175

Send private message
Reply with quote

re: Ansökan

0
Hej! Har du fått någon återkoppling ang. din ansökan? Efter vi slutade raida har aktiviteten inte varit stor här på forumet, dock har vi kört i gång rekryteringen igen (för att smyga igång lite raidande nu).
Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Magister dixit Forum Index -> Ansök om att joina guilden All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum