Post new topic   Reply to topic    Magister dixit Forum Index -> Ansök om att joina guilden
View previous topic :: View next topic  
Serant
Member



Joined: 23 Sep 2014
Posts: 8

Send private message
Reply with quote

re: Protection Warrior - Serant

0

Personlig information

Förnamn (frivilligt): Johan

Ålder: 25

Ort (frivilligt): Varberg

 

Information om din karaktär

Namn: Serant

Ras: Tauren

Klass: Warrior

Specs: Protection (OS: Fury, inget att räkna med!)

Main (länka till din char på battle.net): http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Serant/advanced

Alts (länk till eventuella alts du tycker vi bör känna till): Endast en char över level 90.

Logs (länk till eventuella logs du har): N/A

 

Anledning till att du vill joina gillet

Jag söker en stabil och mogen miljö att raida i huvudsakligen, miljö och attityd är viktigare för mig än att progress är världsrankad, även om progress givetvis är en stor och viktig del för mig. Har hängt på eran Mumble en del det senaste och även spelat med flertalet av era members i Challenge Modes och dylikt och gillat attityden, stämningen och att det är svenska rakt igenom. Inte för att jag har problem med engelska, men ibland är det helt enkelt lättare att uttrycka sig på modersmål :)

Saknar även att spela med Patrik (Enasy) och Thom (Niony) som är två av mina RL vänner.

 

Tidigare erfarenheter

Nuvarande gille (om du är med i något): Inget seriöst på denna karaktären (Mer info om varför kommer under övrigt)

Tidigare gillen: The Alterac Deviants (Vanilla, kortare tag i Vanilla men de var för hardcore för en 15åring)Closed Circle (TBC), Clearly Boosted (Wrath - WoD, Dragonblight Ally senare Al'Akir Horde)

Hur länge har du spelat wow: 23 Januari 2005 skapade jag min första character, en troll rogue.

Har du en stabil dator och internetuppkoppling? Jag har en bra dator (streamar regelbundet) och en stabil internet anslutning, förutom de senaste två dagarna då det funnits ett driftproblem i mitt område (en liten del av stadsnätet) vilket inneburit kortare DC (ca 3-10 minuter) ungefär varje/varannan timma, otroligt störande. Men Bahnhof är på det. (i7 3820, 16GB ddr3 @1866mhz, GTX680 4gb, 100/10 anslutning)

Raiderfarenheter (endast om du är intresserad av en plats som raider): 

Listan är ganska lång, med en del uppehåll och störningsmoment som skola och liknande när jag var yngre som kommit mellan, livet helt enkelt.

Vanilla: AQ40 T.o.m Twins

TBC: Fastnade på Felmyst (300+ wipes)

Wrath: Full clear utom Hailon HC och LK 25 HC.

Cataclysm: Full clear, realm first 25HC Madness

Mists: 8 bossar HC, hade tidsbrist och motivationsbrist i stora delar av SoO.

WoD: 5/10 Mythic BRF, sub 10% wipe på Imperator Mythic. Dessa utfördes som hunter på denna charen: eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Blondieswe/ som numer är bannad, mer under övrigt.

Rerollade warrior runt den 20e Juli, efter ett uppehåll från wow efter min ban.

 

Övrigt

Varför vill du joina just vårt gille? Som tidigare nämnt söker jag en mogen och skön miljö att spela i där timmarna spendarde i raid inte är omänskliga, jag har ju ett liv utanför spelet också. Sen att raida med Enasy igen är en mindre dröm, vi har raidat i MoP ihop och det var otroligt roligt!

Hur fick du kännedom om gillet? Efter att Enasy joinade har jag hållt ett öga till och från på er (Stalker alert!)

Känner du någon i gillet? Enasy & Niony

Något övrigt vi bör känna till om dig, din char eller ditt wowande

Låt mig förklara varför min hunters konto blev bannat, det är en historia som är lika sorglig och patetisk som komisk.

I MoP åkte jag dit för att botta mining veins, inget konstigt jag gjorde fel fick en bann och en permant note om  att jat åkt dit för detta. Inget jag är stolt över, men så ligger det till.

Spola fram till April 2015, jag joinar en HC grupp för att få ett vapen från Maidens/Furnace. Rullar och får även en tier token, KUL tänker jag, FEL! Efter detta får jag en stalker som skapar många alts och skriver massa idiotsaker till mig, jag ignorerar i lugnan ro 7-8 karaktärer denna varelse skapar, men till slut blir jag trött och svarar tillbaka något i stil att om han inte slutar skall jag våldta hans familj, något överdramatiskt kanske men jag var trött och irriterad. För detta belönas jag med att få en permanent banishment på hela mitt konto och jag tar beslutet att ge det tid att överväga hurvida jag är villig att spela wow igen.

 Vill även be om ursäkt att jag var tvungen att försvinna under gårdagens HC raid, det gjorde kanske inte er något som så, men det är dålig stil och jag hade flickväns aggro, hon är nu införstådd i att jag kommer raida och vilka timmar/dagar det sker på, något liknande kommer inte hända utan ett legitimt skäl.

Är det något ni undrar så bara fråga :)

Enasy
Alt



Joined: 01 Jun 2014
Posts: 19

Send private message
Reply with quote

re: Protection Warrior - Serant

0

klart som korvspad, han ska vi ha!

niony
Raider

user avatar

Joined: 15 Jan 2015
Posts: 53

Send private message
Reply with quote

re: Protection Warrior - Serant

0

De är Robin Hood jag vill ha

Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Magister dixit Forum Index -> Ansök om att joina guilden All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum